En lättnad!

Idag var vi äntligen på ett återbesök på sjukhuset! 
Visade sig iaf att det var en feberkramp hon hade i somras, så då kan vi slappna av lite iaf! Klarade oss ifrån epilepsin och det är väldigt positivt :) 

Annars då? Idag ska jag äntligen träna, längtar faktiskt! Kommer bli så skönt känner jag :) Älskar verkligen att jag har kommit in i träningen, trodde inte jag skulle ha en efterlängtade känsla efter träning. Men det har jag, och jag hoppas att den blir kvar inom mig!! 
Jag har ju ändå ett mål som jag hoppas jag kommer klara, är bara 5 månader kvar nu!! Jag håller tummarna :)

Ha det bra!

//Linn 

Kommentarer
Postat av: mamsen

första målet är när vi ska till helsingfors :) Tänk på när vi ska ligga i bubbelpoolen......

Svar: Haha, ah får göra om mina mål helt enkelt! :P
linnhademalm

2013-10-03 @ 02:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0