God morgon säger jag och Thyra

Idag tar vi bara dagen som den kommer, då helgen har varit rätt så hektiskt för Thyra! 

Började redan i fredags då det var kalas för Molly som blev hela 4år, grattis! La henne där och vi kom hem hem vid 2-2.30 på natten! 
Upp tidigt på lördagen, var ju strängnäsmarknaden! En obligatorisk närvaro gäller för min del :) Och så klart blev det en Langos till lunch, mums!!
Efter marknaden var det bara raka vägen till Leos lekland där Molly hade kalas för sina nära och kära, och kan bara säga en sak! Thyra älskade att vara där, så det var verkligen inte sista gången vi var där. Efter leklandet åkte vi hem för att Mickis skulle ta Thyra med sig hem över natten! Latifah var även där så blev ingen lugn stund där heller. Så igår när Thyra kon hem så var hon helt slut kan man säga! Så som sagt så blir det en lugn dag hemma idag :D 

Elenor kommer och hälsar på idag också, så trevligt så! 

Förresten igår var jag och Elin iväg och kolla häst till Molly, han var verkligen den perfekta hästen till henne! Tycker vara lite synd att dom aldrig kan höra av sig tillbaka till Elin.. Men Elin skulle ringa idag igen :) Jag hoppas verkligen på positiva svar nu!!


Slänger in en dagsfärsk bild på Thyra! 

Ha det bra
//Linn 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0