Skönt!

Sitter nu i bilen och har kört ett träningspass, känns alltid så skönt när man går där ifrån! Känns som om man har gjort något bra och det har man ju i och för sig :)
Kommer köra ett gruppass imorgon också, trodde inte jag skulle få ihop någon träning alls denna vecka då tösen var sjuk! Men kommer sluta på 4 pass, så känns skönt ändå :) 

Lämnade Thyra på dagis imorse och hon blev ledsen som vanligt! Vet inte vad man ska hitta på för att hon inte ska bli ledsen. Grejen är ju att hon slutar så fort jag försvinner, men det är ändå jobbigt för en annan att gå där ifrån när hon är ledsen! Jag vill ju bara gå tillbaka och krama om min prinsessa, men vet att det bara blir värre då! Jag får bara hoppas att det ger med sig med åldern, känns som om inte fattar vad jag säger! Men hon är ju bara 1år gammal, så vad ska man begära egentligen?! Aja, tiden får väl avgöra vad som händer helt enkelt!
Tack och hej :)

Ha en grym dag!!!

//Linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0