Vill att det ska bli mars typ nu tack!!!

Fan vad jag längtar ihjäl mig nu, en sån här dag vill jag bara att det ska bli mars! 7:e mars till och med, det är då vi kommer åka till Thailand och vi kommer inte komma hem för än om tre veckor! Så jädra nice alltså, just det här att man inte har något att anpassa sig efter!
Bara att ta det lugnt och ligga och sola hela dagarna, det låter så fantastiskt skönt :) 136 dagar borde väl gå fort? Eller? :P hihi!!
Känns inte som det just nu, men å andra sidan så kommer julen komma snart! Så då borde det flyta på ganska snabbt om inte annat! Jag får hålla tummarna och hoppas på att snart kan jag iaf få börja med en packlista :P  Då känns det lite nämare, kommer nog göra det om 36 dagar! Här och nu bestämmer jag mig för att få göra det när det är 100 dagar kvar! Tack och hej!!

Ha det bra
//Linn 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0