Framtiden får avgöra!

Hej mina käraste!!!

Det är så här att jag ligger lite halvt i soffan och är så taggad och glad för livet! 
Jag och Elin har nämligen planerat lite saker idag, men det kommer bli en chansning från våra sidor! Men det är en risk vi få ta, speciellt i dessa tider :) Men kommer detta gå hem så kommer allt lösa sig för både mig och Elin! 
Men först så ska vi spana lite innan vi ens kommer påbörja något, men säger bara att jag kommer känna mig 10kg lättare om detta kommer gå hem!

Inte nog med det så pratade jag med en person idag som förhoppningsvis kommer leda till jobb! Det ändå som är ett problem är arbetsförmedlingen, men förhoppningsvis är dom samarbetsvilliga :)
Så jag kan inte alls klaga på denna start av veckan!!! 

//Linn

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Det kommer blir så bra :D Får komma hem till dig någon dag så vi kan planera mer :D Min dator funkar ju inte så bra som du vet ;)

Härligt med lite bloggande från din sida :D <3

2013-09-25 @ 20:02:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0