Min sjukling

Min lilla prinsessa är sjuk... Tycker så synd om henne, det började igår morse. Jag har tappat räkningen på hur många gånger hon har gjort nummer två! Och igår kväll så spydde hon ner hela sig och sängen... Tycker så synd om henne, just det här att hon inte kan säga vad som är fel. Man känner sig så maktlös i dessa situationer! Men förhoppningsvis vänder det snart igen ;) 

Antagligen blir det inte något dagis för henne på tisdag, så vet inte hur det blir med min träning! Känner att jag verkligen behöver komma ner och bränna lite fett, men får väl åka på eftermiddagarna när Rickard har kommit hem från jobbet! Lösningar finns det alltid!!! 

//Linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0