5 minuter

Sitter just nu på jobbet och tar mig en fem minutare! Är skönt att bara vara ett tag, speciellt efter att man har varit ledig nu i så många dagar :) 
Tre veckor i rad kommer det att vara kortveckor, så skönt! Eller ja, nästa vecka blir det en klämdag visserligen. Mår. Skönt att få ett avbrott mitt i veckan, för att sedan avsluta veckan med en skön fredag :) 

Det har ju varit påsk nu om ni inte visste det ;) hihi! Jag måste säga att den inte var den bästa som har hänt, då både jag och Thyra har varit dåliga.. Men gick över lagom tills man skulle återgå till vardagen igen! Men skönt att man inte behöver sjukskriva sig iaf :) 
Vädret har ju varit kanon bra denna helg, och hoppas verkligen att det håller i sig nu. Så att sommarn kan få komma på riktigt! 

Idag efter jobbet så ska jag tillsammans med Elenor åka och hälsa på lilla Freja och Emma såklart! Var nu väldigt länge sen sist och av egen erfarenhet så vet jag att det händer väldigt mycket med dom små nu i början :) Så ska bli väldigt kul att få träffa henne och Emma! 

Nu tar min fem minutare slut och dags att återgå till arbetet, tack och hej leverpastej!!! 

//Linn 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0