Jobb, jobb och jobb

Har precis lämnat av Thyra på dagis och ska iväg och jobba! 
Blir så stressad när jag lämnar Thyra vid 9, för då ska alla barn ut och det är typ kalabalik i rummet där alla skor står. Förstår inte att dom inte har kommit på ett system som är bättre!! Men det kanske inte finns något system som funkar bra... 
Jag får helt enkelt styra upp det sen när jag blir förskolelärare ;) hihi 

Idag ska jag åka och städa på något nytt ställe, alltid lika kul att vara på något nytt :) Sen tar det ett par dagar så är man redan trött på skiten.. Men jah får vara glad att jag har ett jobb iaf så att jag får in pengar varje månad :) För det är inte alla som får!! 

Ha det bra!!
//Linn












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0