Kommer det vända?

Nu ligger jag och Thyra i sängen och har varit vakna i en timma ungefär.. Känns som om vi alltid kommer vakna så här tidigt, för att sedan vara as trötta på kvällen och knappt orka hålla ögonen öppna! Och då är klockan runt 21.00, men vi får se hur lång tid det kommer ta innan allt blir som vanligt. Det är ju inte lättare när det har blivit så ljust ute nu för tiden, men ska inte klaga på ljuset. Vi får helt enkelt skaffa några mörkläggningsgardiner helt enkelt :) 

Vi får se vad denna dag har att erbjuda, än så länge finns inget inplanerat. Ska kanske ta mig till Tuna park och byta lite skor som Thyra har. 
Är det fint väder så kommer vi nog gå ut och få lite sol på oss också, man kan aldrig få för mycket sol säger jag iaf :) 

Hoppas ni får en toppendag allesammans, för det kommer jag få iaf ;)

/Linn 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0