Pippi Långstrump

Startar dagen med att kolla på Pippi Långtrump, går alltid hem hos Thyra! 
Tycker det är så kul nu när hon har fastat för tv/film :) För nu har jag en anledning till att få kolla på alla Astrid Lindgrens filmer ;P hihi!! Astrid kommer alltid att vara en favorit för alla barn och det är jag glad över. 

Igår kväll blev det en spontantripp (älskar att göra saker spontant) till Rusta! Shoppade lite saker till hemmet :) 

Idag ska jag till stallet och få hjälpa Molly när hon ska rida, ska bli så kul :D Älskar verkligen att vara i stallet, man känner sig lugn och fri på något sätt :) 
Jag längtar verkligen tills Thyra ska börja rida!! Och jag hoppas innerligen att hon kommer tycka om att rida :) 

Slänger in en bild från morgonen här hemma!! 


Thyra när hon kollar på Pippi :) 












Kommentarer
Postat av: Mamsen

Om hon börjar att rida lika tidigt som dig så lär hon tycka om det :)

2014-04-04 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0