God morgon



Så här ser det ut för oss varje morgon och X antal gånger under dagen också, hon verkligen älskar Pippi Långstrump. Men känner att vi behöver köpa fler filmer med Pippi, hon fick en film av gammelmormor & gammelmorfar nu när hon fyllde 2år. Men det är från den där "serien" som gick, och det är 2 avsnitt per film. Så snacka om att man har tröttnat på dessa avsnitt, och det har inte ens gått 1 vecka än... :P 
Men har för mig att det finns på typ maxi, så bara att åka dit och kolla om man hittar någon film med Pippi!! Men tycker det är kul att hon har hittat någon som hon verkligen gillar :) Hon fick ju till och med en Pippi dress när hon fyllde, och det tycker hon om att ha på sig. Synd bara att hon inte riktigt accepterar peruken än!! Men det förstod jag redan innan, då hon näst intill total vägrar att ha något i håret ;) 

Igår var även hennes första dagisdag efter en lång "semester". Tror det slutade i nästan 7 veckor hemma, men skönt för Thyra!
Trodde dock att det skulle bli svårt att lämna henne, eftersom det var ett tag sen nu. Men ack så fel jag hade, gick hur bra som helst :) Trodde att det var för bra för att vara sant när jag gick därifrån. (Peppar, peppar) Har ju en dag idag också :P Hon kanske kommer strejka idag istället!! 

Ha en underbar dag allesammans!!
//Linn 









Kommentarer
Postat av: Mamsen

<3

2014-09-03 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0